Vem är tjejen bakom bloggen?

"En vän är något hjärtat behöver helatiden"

Hej!
Jag kallar mig för charlie här och jag startade den här bloggen för att bland alla modebloggar, musikbloggar och modellbloggar kan det vara skönt att ha en friplats från allt som handlar om alla andra. Jag tror att alla behöver en vän som finns där, en vän som bryr sig och som lyssnar och ger en råd, men jag vet också att det är många där ute som inte har någon sådan vän.
Till mig kan ni maila eller kommentera frågor, problem, händelser eller något ni undrar över i livet och det kan vara vad som hellst. Ingen fråga är för stor eller för liten, för obetydlig eller för omfattande. Här är det ni som får lasta av er era bekymmer och jag ska komma med råd och mina tankar om det. Sen gör ni självklart precis som ni vill, ni behöver inte följa mina råd. Jag kan inte fixa världsfred eller ändra vädret, men jag kan finnas här för dig och lyssna och på det sättet försöka göra jorden till en lite lättare plats.


/ Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0